Lördag

Ledighet-känns som om jag behöver det . Är fortfarande förkyld, hör ingenting. I natt hade jag feber igen! Puhu vad synd det är om mig =) Ne det kunde varit värre!

Idag ska det tydligen snöa här nere i skåne, hoppas på det iaf! Skulle vara mysigt med lite vitt på marken. Framför allt för barnens skull. Jag minns när man var liten och hade jullov och vi åkte till pulkabacken. Hade med oss varmchocklad och skogaholmsmackor med ost på! Inget smaka så gott som det. så när man väl kom in efter en heldag ute så hade kinderna frusigt och blev helt vita i mitten!


Bjuder på en liten bild på mig som liten flicka. Älskade att bada i diskhon!

Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhhhh lika söt då som nu...pusss**

2009-01-04 @ 09:58:00
Postat av: Ida

Tokfia där...=)

2009-01-04 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0