Mia!

God morgon! Tänkte jag skulle hinna slänga iväg ett litet inlägg innan det blir dags att åka till jobbet. Denna vecka samåker jag och älsklingen. Alltid mycket mysigare att åka tillsammans. Och framför allt gå upp och äta fruost ihop!

Nu är våran underbara Mia på hudvårdsstudion igen! Hon ska vara hos oss i 8 veckor! Så nu blir dte livat i luckan. Hon är en riktig pärla som bara strålar! Sån människa man blir glad av =) Så idag ska jag nog se till att få mina fransar färgade, det var inte igår och jag behöver det verkligen =) Plus att hon behöver ju öva..hihi.



Miiiiisen =)


Min älskade bil...


Ha en strålande onsdag!


Kommentarer
Postat av: Iza

Ha en underbar dag på jobbet! kramar

2009-02-18 @ 13:02:04
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anonym

faaan vem är den bönan Mia? Riktig pingla ju!!! haha;) Du är för go min solstråle, blev lite rörd!!! Puuuuuuuuuussar

2009-03-07 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0