Älskade sommar!

Jag njuter för fulla muggar!!

Detta vädret är verkligen helt ljuvligt. Trots att vi har en del att stå i nu inför mammas 50 års fest så hinner man vara ute och njuta av den otroligt sköna sommar vädret.
Som sagt dagarna är rätt så full späckade just nu. Det är ändå rätt så mycket som ska fixas. Men vi ligger väldigt bra till i tiden så det är ingen stress. Imorgon ska vi (malin&Jag) ta med mamma in till stan så ska hon få välja en hel outfit till på lördag, från topp till tå. Det ska bli mys. Hoppas vi hinner med en liten fika oxå=)

Nu är det dax för sängen. Vi har ätit en sen kvällsmacka, en kantarellmacka! Godaste som finns!

Ha det gott!


Oh förresten...vi tittade på världens sötaste kattungar idag...en hette Findus. Tänk så fint det skulle passa, Ida , Martin , Cloetta och Findus..?! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej på er! Hoppas att ni får en härlig fest. Ni får hälsa din mamma så gott. När är ni hemma igen! Idag har vi vår sista dag på Öland och här är riktigt varmt.... gott. Imorgon blir det Skåne igen! Jag har en liten febrig pojk här som saknar sin Akin och Ida. Kramar i massor. Åsa, Mattias och Ebbe

2009-08-07 @ 18:14:53
Postat av: Anna

Ja kantarellmacka är bland det godaste som finns!

Hoppas festen blev lyckad!



Kram kram

2009-08-10 @ 21:27:23
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/
Postat av: Fitri

Inte visste jag att din mamma fyllde jämt? Dum jag känner mig som inte frågade ens när vi träffades...sa bara Grattis =( Hoppas att kalaset blev lyckat o att ni fann det ni skulle i Nypan =) Kul o se dig igen! Kramkram...

2009-08-11 @ 12:55:11
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0