Mitt-i-veckan-mys

Hade dåligt med bokade kunder under förmiddagen idag så det blev en lugn och stillsam sådan här hemma. Skönt att sova lite längre, äta frukost i lugn och ro. Nu sitter jag och läser dagens tidning. Riktig mysdag.

Längtar till helgen!
På fredag ska vi ha kalas här hemma. Då kommer Martins familj hit. Ska bli skoj. Och lördagen är väldigt speciell, då vi firar 2 ÅR!! Vi har ännu inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på, men det blir säkert bra hur det än blir. Jag är världens lyckligaste varje morgon jag får vakna upp bredvid min drömprins. Att få ha en sån underbar människa till sin pojkvän och sambo är som att alla mina önskningar någonsin har gått i uppfyllelse! Martin du är underbar och jag kommer aldrig släppa taget om dej!

(en liten kärleksbekräftelse där =))


Favvobild på oss!


Den 19:e kommer några av mina tjejer hit ner! Ska bli så kul att träffa dem. Det kommer bli lite tjejmys här på lördagen. Mys och mys kanske det iof inte blir med tanke på alla härliga tjejer som ska komma. Det blir nog lite mer åt hålligång hållet! Härligt!


Ha en bra dag alla!




Kommentarer
Postat av: mange

hoppas jag får uppleva det igen som ni gör.. så underbart!! förresten.. riktig snygg i håret på den bilden!!:)

2008-09-03 @ 23:31:04
Postat av: sara

Fasiken att 2 år går så snabbt:-)



Ni är underbara ihop...



o du, jag lovar o komma den helgen. ska dra med mej alex också...

men kommer du ha festen på fre lr lördagen? ja slutar ju inte förrän 16.30 dessvärre..hmm..

jaja dt löser sej ändå



pöss

2008-09-03 @ 23:32:07
URL: http://goasara.blogg.se/
Postat av: Ida

Mange...du kommer att uppleva det igen! Men då kommer dte vara mycket bättre! Din drömprins väntar på dej där ute...!

2008-09-04 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0