Bilskroten nästa..

Uppdatering.

Helgen var kanon. I lördags kom Martin systrar med deras respektiva och barn hit för att ha en schlager-kväll. Vi bjöd på middag och hade jättetrevligt!

Söndagen var stora slappar dagen. På kvällen umgicks vi med Lilja och Mette. Det var kul. Stackars Martin blev dålig under dagen, så han var typ sängliggandes hela kvällen. Vi jag, Mette och Lilja var på topp iaf..

Nu är det nedräkning inför resan upp till familjen och vännerna. Vi ska åka imorn bitti vid halv sju. Jag har nämligen besiktningstid i Norrköping 10.30. Sen har jag tandläkartid i Trosa kl 14.10. Så vi har minst sagt tider att passa. Så helst inget dåligt väder Tack! Och framför allt. Hoppas att min skrothög håller hela vägen bara.

Igår höll jag på att tappa håret. Vi var nästan hemma när den börja bli överhettad. Men det verkade bara vara nåt litet fel. *Hoppas*

image462
Dålig kvalitet. Men här är iaf en av de änglar jag skissat på sista tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0