Heeeelt underbar!

Detta måsta jag berätta om. Jag måste berätta om min heeeelt underbara sambo!

Jag kommer hem ifrån jobbet. Ringde Martin när jag var på väg och fråga om vi skulle äta något (jag är alltid hungrig som en varg när jag är på väg hem) Han låter som om han sover på soffan lr nåt. Aja, det gör inget. Bara vi löser mat frågan snabbt när jag väl är hemma tänkte jag.

Väl innanför dörren, Får jag inte gå in. Jag ska direkt in till badrummet där han har tappat upp ett varmt bad till mig!!!! Massor med tända ljus. Heeelt underbar. Men. Jag har ju så klart brunsprayat mig.(ska alltid förstöra) Vi ska ju på maskerad imorn. Det är western-tema. Och jag ska vara brun, vilket jag inte är så jag måste fejka. Och brunsprayen får man inte tvätta av på 4 timmar.

Så då får jag vänta i sovrummet en stund. (omplanering av planer) under tiden kommer underbaringen in med ett glas vitt vin. Sen leder han ut mig, igenom hela lägenheten som oxå är tänd med massor av ljus, ut till balkongen. Där har han dukat och gjort så fint. Vitt vin och räkor stod på menyn! Det bästa som finns. Martin är helt klart den bästa som finns! (visste jag ju redan) Ja blev helt generad iaf..

Men nu till den stooora överraskningen. På min tallrik ligger ett paket! Va? till mig? Vet ni vad det va?
En ny digitalkamera! Som jag har pratat om att jag ska köpa en ny kamera. Hela helgen i Göteborg babbla jag om att jag va tvungen att köpa en ny. Och så får jag en av Martin. Bara så där. Asså jag kan säga att mina ögon fylldes med tårar. I ett sånt läga vet man inte vad man ska göra. Det är för mycket.

Nu har vi en toppenmysig kväll. Har oxå såklart tagit lite foton med den nya kameran!



   

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhhh va underbart hihi finaste killen...hoppas ni får det kanon i midsommar!VI hörs snart min sköna...pussss****

2008-06-20 @ 08:44:41
URL: http://alexanderas.blogg.se/
Postat av: Sara

Sooo romantic

Ni för alltid:-)))

Ses nästa helg på loppet???



Puss Glad midsommar



ps. sup inte bort kameran nu på cowboyferren hihi



2008-06-20 @ 10:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0