Nedräkning

Ja nu är det riktig nedräkning. Imorgon är sista dagen innan semestern. Och som jag beställt så kom det fins vädret med den oxå!

Mamma kom hit igår! Vi åkte ut och åt lite räkfrossa på Örenäslott på kvällen. Idag har jag ju jobbat, men mamsen har fått legat och bara haft semester på stranden. Plus att hon kom förbi jobbet och fick en liten behandling.



Jag blev jätteglad när jag såg att mamma hade fått med sig en gammal sekretär som stått nere i hennes källare hur länge som helst. Jag gillar att den är liten och nätt. Den ska få sig en omgång målning sen är den som ny.

I helgen blir det delvis lite kalas, delvis umgänge med mamma!. Söta Emmelie bjöd mig till hennes coctailparty som ska hållas på lördag. Ska bli trevligt. Sedan blir det en liten sväng inom Helsingborgfestivalen.

Kommentarer
Postat av: Isa

Va fint med en sekretär, den ser ut att passa bra där. Ha en härlig dag!!!

2008-07-25 @ 10:53:58
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Isa

Va fint med en sekretär, den ser ut att passa bra där. Ha en härlig dag!!!

2008-07-25 @ 10:54:20
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0