Skissa

Idag är min lediga dag. Känns skönt att ha det mitt i veckan med tanke på att jag ska jobba hela helgen oxå..

     image440
Det var länge sedan jag skissade...men idag fick jag ett ryck. Finns inget vackrare än gravida kvinnor!



Fick ett mejl ifrån frisörskolan idag. Det hade blivit något fel i mitt brev. Jag var inte antagen till januari 2009, utan redan nu i augusti. Så typiskt. Nu vet jag ju inte hur jag ska göra igen! Om man frågar snällt, tror ni jag får börja i januari ändå?? hehe.

Idag kom killen som ska lägga våra golv och lämnade av allt. Så imorn när vi kommer hem från jobbet har vi nya golv oxå. Detta betyder alltså att vi ska flytta in alla möbler i vardagsrummet ikväll. Så nu ska vi bo där inne inatt.

Snart ska jag bege mig ut på en promenad. Tyvärr är det inte lika fint väder som igår, men frisk luft är inte fel hur som helst! Martin, Nicklas och Pucken var ute och gick i morse. 05.30!! Imponerande friskt av dem!

Buggen igår var skoj. Kul att lära sig lite grunder. Det var många unga vilket oxå är kul. Synd bara att jag inte fick med mig min andra hälft. Jag får väl lära honom i sin tur.


Kommentarer
Postat av: sanna

Fina skisser

2008-01-23 @ 12:47:37
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Alex-palex

mmmm det e inte lätt me beslut ibland gumms...men du kommer göra rätt! Ja tror att du skulle passa jätte bra som frisör, men du måste känna att det e rätt!

Saknar dig....fina skissar visste inte att du va så duktig på å skissa :)

Nu ska ja ha sista intervjun för idag phuuu

Pusssss

2008-01-23 @ 15:59:44
Postat av: alexandra

amen va. du kan väl skissa! du får skissa av mitt snygga hue en dag ;)

2008-01-23 @ 16:20:53
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: Sara

Ute o går halv 6 på morrn??
Jissuuss...

2008-01-23 @ 18:01:17
Postat av: Anna

Jättefina skisser! Visste inte att du skissade men det förvånar mig inte :) Jättefina!
Kram
Anna

2008-01-23 @ 21:57:01
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0