En riktig rysare

Igår fick jag en förklaring till varför jaghar haft så ont i min vänstra vad hela förra veckan.. Det har jag buggen att tacka. Jo det är värst vilken träningsvärk jag har idag. Betyder detta att mina små vader är en aning otränade, eller bara det att buggen är en riktigt krävande sysselsättning, ur vadernas synpunkt?! hehe. Jag är bara klen tror jag  =)


image441

Denna köpte jag när jag var ute på ven. Dem flesta har säkert stött på liknande på marknader och så. Den är SUPERskön. Man ryser i hela kroppen när man använder den..!


Måste stolt berätta att sambon min fortsätter att gå ut sina morgonpromenader halv sex!! Jag är så impad. Tycker verkligen det är strongt, om man tex börjar jobba kl 9.00. så går dem ut och går, sen kommer han hem lägger sig en liten stund till sen går han upp återigen! Han e så dukttig så. Det jag ville komma till är att idag gick dem förbi bageriet. Så jnu imorse fick jag nybakta frallor till frukost. Vilket inte är helt fel!! Tack min sötnos!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Såg ut som en mojäng Anna skulle gilla :) Hoppas allt är bra med dig!

2008-01-31 @ 09:58:21
URL: http://www.cakenoru.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0