Tur

Åhh jag vill inte. Börjar känna mig hängig. Ont i halsen, huvudvärk osv. Jag som har klarat mig igenom hela vintern utan att bli sjuk.. Tur att jag är ledig idag. Så jag kan vila upp mig. För jag vill inte bli sämre till helgen! Mina underbaringar Patricia och Anna kommer ju  =)

Igår hade jag en nära-kräk-upplevlese. Mm, jag är verkligen inte kräkmagad. Jag gillar att pilla på folks fötter liksom. Men igår fick jag uppleva något som fick mig att på riktiga kvälvningar. Men jag var ju tvungen att hålla inne allt. Det var ju trots allt i an ansiktisbehandling..huuuuuhh...hehe.

Nu måste jag gå till apoteket och inhandla lite tabletter. Tur att det inte är så långt.

image449
Mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Malin

jaså börjar du bli hänging, det börjar jag med. tur att vi inte bugga igår då, då hade vi smittat ner alla våra buggkompisar :D hahah kräk känslor är ju aldrig bra :D kram

2008-02-20 @ 13:58:21
URL: http://sesamfro.blogg.se
Postat av: Malin

Jag vet fkt inte vad jag ska göra i helgen än. men får se vilka förslag som dyker upp, om några gör de förståss... hahaha :D vad kul att dina kompisar kommer ner, hoppas att ni får det trevligt:D

2008-02-20 @ 16:10:07
URL: http://sesamfro.blogg.se
Postat av: caroline

naw.. när man ser dej o martin inser man verkligen vad man inte har.. eller har förlorat.. vi får ta igen helgen som varit.. måste ju gå ut snart...:)du får komma hit en helg ida:)

2008-02-28 @ 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0