Vilken dag...

För första gången i mitt liv (förmodligen den sista oxå) vakna jag av ett jordskalv. Hela sängen skaka, och det var riktigt svårt att förstå vad det kunde vara för något. Min söta Martin sov som en stock.

På väg till jobbet blir jag (för första gången i mitt körtkortsliv) påkörd av en annan bil som i sin tur blir påkörd av en bil. Det blev en liten seriekrock där, vilket inte alls kändes kul när man klev ut ur bilen och såg den "fina" bucklan på hela en sidan av våran saab. Suck. Men så här är det. Egentligen kändes det inte så jobbigt. Utan mer som en lättnad. När man väl tänkte efter så hade vi alla tur. Våra bilar blev lite förstörda, men det är då man kan tacka att man har en försökring. Ingen av oss skadades och det var huvudsaken! Kanske var det inte den bästa starten på dagen..men iaf.

Idag var Eva från Restylane på jobbet. Och jag fick smaka på en lite spruta, hehe. Så nu kan man tro att jag trots allt gjorde illa mig i krocken. För jag har en riktig "fläskläpp" Haha. Den kommer att lägga sig. (Hoppas jag!!!) Fick sms av farmor och hon fråga om jag såg ut som Lulu Carter- Och ja om inte värre!



En liten repa

Nu ligger vi här i soffan och bara tar det lugnt. Imorgon är jag ledig!!!


Kommentarer
Postat av: Fitri

Jaa du..det var väldans tur att allt gick bra o ingen kom till skada.

Man blir ju självklart arg o lessen för stunden att bilen förstördes.

Haha...kan inte du lägga in en bild på fina fläskläppen a´la Lulu Carter ;)

Ta hand om dig! Kram...

2008-12-18 @ 12:49:14
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: henke

visa bild på läppen hoho, god jul

2008-12-18 @ 16:42:35
URL: http://www.henke.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0