Härliga dagar

Det är verkligen toppenhärliga dagar!

Jag har passat på att njuta fullt ut.

   
  I onsdags åkte jag in till Södertälje för att umgås en hel dag med Jennie och Jocke. Vi var ute och solade och badade hela dagen. Livet är att få vara med underbara vänner och familj!På kvällen åt vi hemma hos farmor och farfar. Bland det godaste jag har ätit vill jag säga. Plommonspäckad karré, kokt potatis, brunsås och äppelmos! Gudagott!

Igår åkte jag och mamma ut med lillebror på sjön. Nicklas kompis SImon och hans familj har ett ställe ute p åen ö. Där lekte vi ordentligt. Ja, vi åkte vattenskoter (kul, men guuud så snabbt det kan gå!) Vattenskidor, vattenring osv. Jag åkte vattenring. Och farten blir ju rätt så hög när unga grabbar körm så det var ju bara att hålla i sig, vilket resulterar i att jag har ont i hela kroppen idag. Hehe.

Idag blir en lugn dag här hemma. Vi ska fika, ligga i solen och slappa. Sen kl 16 beger jag mig hemåt, neråt landet igen. Saknar Martin mycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0