Söndag!

Åh härliga söndag! Det finns inget härligare än att vakna till detta underbara väder. Det spritter i hela kroppen. Härligt!!

Igår var det tjejklubb som gällde. Fick följa med Anna och Åsa hem till Annas kompis Annika. Där va vi 12 tjejer som från och med igår ska se till att ha träffar några ggr per år. Det kommer bli riktigt bra har jag en känsla av. Det var trevligt att träffa lite nytt folk och det var riktigt god mat! Plankstek! Mums.

Idag är man klart lite trött och en svag huvudvärk ifrån vinet igår. Hihi. Men annars mår jag väldigt bra. sambon min kom in vid halv nio och hoppade på mig. Samtidigt sjöng han "upp och hoppa ligg inte och dra dej, du och jag ska fånga dagen". Han är för go.

image494

Min kamera bli bara sämre och sämre..Men man ser vaddet föreställer iaf. Den ska jag tugga i mig i detta nu! sen blir det nog en promenad i solen!!

Kommentarer
Postat av: Sara

njut ordentligt av vädret gumman, själv står jag inne o jobbar:-( förjävligt men slutar om en timme iallafall..
puss

2008-04-20 @ 14:12:30
URL: http://www.goasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0