Kanon helg!

Helgen var super! Dem blev nog lite förvånade när jag stog där. Det var riktigt kul att få träffa dem alla. Det var länge sedan nu. Man hade mycket och prata om!

Wallmans var oslagbart! Så himla duktiga. Maten var supergod. Hela kvällen var bara ett stort PLUS. Efter showen blev det dans. Och alla var uppe på galvet, förutom Annika, som har en lite bebis i magen  =)

Söndagen tillbringade vi på ströget. Mycket var stängt men vi satt mest på Café och roade oss. Alla var trötta, övertrötta så det var jättekul! Hihi.

Förhoppningvis så får jag bilder av christian idag. Eftersom jag glömde min kamera. Typsikt. Vill ju visa lite bilder iaf.

Idag är jag ledig. Superhärligt väder. Jag är dock genomsnorig, men känner mig pigg ändå.  Tror det är pollen som spökar. Vill nysa hela tiden.

Just nu har jag lite paus ifrån allt fixande här hemma. Håller på att måla ett par stolar. Vita ska dem bli. Såklart! Äter sallad och dricker saft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0