Weekend

Börjar med mig själv. Ida = den flitiga, den idoga eller den verksamma.

Blev inget jobb idag. Jag som verkligen vill jobba. Men det finns andra bra saker som jag behöver göra som jag kommer få gjort under dagen. Så jag får se det så istället. Tjejerna på salongen har ringt en del och nu börjar det sätta igång. Det börjar bli uppbokad. Det gillar jag!

Igår, hade precis slumrat till efter maten, så jätteskönt som det kan vara.(efter en hård dag på dagis) När jag har det som mest skönt plingar det på dörren. Min första tanke är, nemän fan. Jag vill ju sova. Men det var Thea. Och då vill man ju INTE sova! Hon är så underbar.
Senare på kvällen så gick över till de nya grannarna:) Snart iaf! riktigt fin lägenhet Lilja och Mette har. Den håller på att bli iaf. Det kommer bli toppen för dem.

Idag har jag träningsvärk.Varför? Drömde iof att jag hade stulit 1, 6 miljoner och var på frifot. Jag och min tjuvkompis(ingen mindre än min livskamrat, Martin!) sprang som yra höns.(därav min träningsvärk?!) Det som var fräckt när vi väl blev tagna var att poliserna hade beiga och rosa uniformer. Jag gillade det skitmycket. Det VAR jättefint! Som staff i fängelset fick jag jobba med att sälja produkter ifrån Bioline. Aja..jag tyckte det var en rolig dröm:)

Ikväll blir det nog trippel parmiddag. Ska bli mys. Alledels lagom en fredagskväll. '

         image224

                              Om stund blir det en långpromenad.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0