huvudvärk

Jag har vart på dagis idag igen. Det var riktigt kul, va med dem stora barnen, 5 år! så himla livliga och härliga dem är i den åldern! Toppen kul. Men man märker att vissa av dem testar mig som är ny. Men sen kommer dem på att det inte är så kul för det funkar liksom inte.

Vakna med molande huvudvärk imorse. Så det blev inte bättre när man kommer till den högljudda miljön som det ändå är på ett dagis. Men jag börjar även bli orolig att det kan vara för att jag inte har druckit någe kaffe idag heller... Lite beroende är man nog. Nu ska jag lägga mig på soffan ett tag och se om huvudvärken kan ge sig lite, kl 18 ska vi till banken, jag och älsklingen. 

image207


På lördag är det en MYCKET speciell dag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0