Det va inga problem!

Jippi! Man får en sån pirrig förväntansfull känsla i kroppen nu! Det kanske inte är säkert till 100 % men jag tycker ändå att det finns anledning att fira! Det som egentligen är den stora nyheten tycker jag är att Anna och Tonny äntligen fick sitt hus! Det är dem verkligen värda. Men detta gör ju även att jag och Martin får ta över deras lägenhet! Yey! Vi ska flytta. Om tre månader bär det av...! Tur att jag inte packat upp allt. Hehe. Nu börjar mins inredningstankar gå igång på riktigt. åhhh. Detta ska bli kul.

Idag har jag spelat fotboll och ritat på jobbet. Puh...jag är helt slut:)

Ikväll blir det skönhets kväll med Alex. Sen kolla idol såklart.

                   image267

                                           Lite inspiration till badrummet...rosa är ju bara för gulligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0