Tv stund

Nu är det andra morgonen i rad som jag sitter och tittar på ett program som heter MONTEL på TV3. Har inte alls sett det förut. Igår var det en medial kvinna som var med och pratade mycket om döden och hur dem döda har det. Hon fick kontakt med anhöriga till publiken som avlidigt. Det var såklart jätte intressant att höra. Mycke av det hon sa, är idag dom tankar jag har om döden, så jag kände det som en bekräftelse. En sak som hon sa va att, år 2006 var ett olycksdrabbat år för många många....

Idag handlar det om våldtäkter. Och det finns så många som blvit utsatta för det mest grymma sakerna här i livet, och ändå kan dom le och var lyckliga idag. Även om tårarna rinner idag med så kan jag inte sluta titta. 

                       image336 


¤ Den som inte ser framåt blir efter.


¤ Det vi har bakom oss, och det vi har framför oss, betyder så litet, jämfört med det som vi har inom oss.

¤ Om du inte bestiger berget får du ingen utsikt över dalen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0