Fredags mys

Idag har jag demat. Det var väldigt lugnt. Nästintill helt dött. Jag fick inte sålt mycket, och så är det så segt. Hoppas det går bättre imorn.

Ikväll är det mys här hemma. Jag lagade en god middag om jag får säga det själv...Sen har vi lite godis, levande ljus och myskläder. En riktigt mysfredag. Passar perfekt för mig.

               image341
                                   Vi ena riktiga nördar. Vi köpte likadana mössor i onsdags! haha!

               image342
                                                 Nya glasbehållare så att ljusen kan flyta!



Kommentarer
Postat av: Thea

Så söta ni är!!! hihi
Vi ses imorgon
Många kramar Thea med familj

2007-11-02 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0