Länge sedan..

Ja nu var det ju grymt länge sedan jag skrev här. Dåligt av mig. Men min tid försvinner känns det som.

Har hunnit med en underbar Tysklandsresa med familjen Holgersson! En riktigt lyckad vinresa. Tänk att det skulle vara så vackert i Tyskland..det trodde man inte. Jag kommer lägga upp bilder sen när jag får dem skickade till mej. (Måste ses!)

Nu är det sista veckorna i skolan. Har en del kvar att fixa. men på torsdag ska förhoppningsvis allt vara klart! Man e lagom stressad nu och jag hoppas jag åtminstone kan njuta sista veckan! Men det tvivlar jag inte på!

Ikväll sitter jag och pluggar igen. Har suttit hela kvällen och börjar känna mig lagom seg!

Nu ska jag försöka vara bättre på att skriva här!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så mkt för din kommentar.. va tråkigt att höra att du fått begrava din pappa. det var inte roligt. känns skönt att det är över, så hemskt å tänka att de ligger nånstans kalla, typ ett bårhus.. då är d bättre då man vet vart de är. de är ju alltid med en, så de kommer alltid att finnas i ens liv.. alltid!

2007-05-31 @ 11:59:08
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

å så trevligt. grattis i förskott då får man säga :D

2007-06-01 @ 17:31:53
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0