schejka

Så var det måndag igen. Är riktigt trött idag. Inte så konstigt.
fredagen var lugn, jobbade en stund på lördagen sen åkte jag hem o fixa mig sen hämtade jag upp tjejerna. Vi gick och åt på Torgkällaren. Jag åt fisk. Riktigt gott, men det va lite mat.

Sen gick vi hem till Alex och satt och snacka och drack vin. Sen konstaterade vi rätt så snabbt att det fick bli taxi ner till tullen för det spöregnade.
Väl nere på tullen var det riktigt kul. Vi dansade loss riktigt. Så himlans kul att dansa tills man e helt blöt! Sen blev det att knalla hemåt till soffan. Tack min bästa för sällskapet hem i den mörka sommar natten.

Sen var det jobb hela söndagen. oj vad slut jag va i fossingarna sen. Hade en lugn söndagskväll med en seriös match i alfapet med älsklingen. Kul och lite nördigt, ikväll ville han tydligen ha revanch oxå. å ja, man får väl ställa upp! hihi!
 image89  image90
 image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0