Lugnt

Nu är julhelgen över och familjen har ätervänt hemmåt. Det va supermysigt att få ha dem här. Mamma och syster hade dock oturen att bli sjuka. Men det slår ju alltid fel!
Vi hade en lugn och skön jul och åt gott och satt och mös. På juldagen va vi först och hälsade på hos Martins föräldrar. Trevligt. Kul att mamma äntligen fick träffa dem.

Sen på kvällen så bar det iväg på inflyttningsfest hos Pucken. Det va lyckat. Vi va tvugna att bege oss in till H-borg i tid att komma in. Och vi kom in, men jag säger då det...det va så mycket folk. Man knuffades hit och dit. Det är mest jobbigt när dte är så mycke folk. Men jag hade kul iaf!

Nu idag och igår jobbar jag lite på Ica. Det va kul att komma tillbaka, det va en tid sen jag jobbade där. Men det är kul. Dagarna går fort.

I helgen ska vi städa och fixa lägenheten (gamla) så vi har gjort klart det innan nyår.

   
Nu har Martin äntligen köpt sin TV. Den passar rätt så bra hos oss tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0