Full rulle

Ja idag är det fullt upp. Men helt utanatt det blir stressigt! Har varit och jobbat på dagis fram till två idag, sen nu ska jag snart åka iväg och jobba på salongen några timmar. Det funkar kanon, två helt olika jobb! kul!

Igår blev lite lite pyssel efter den inte så goda middagen, ärtsoppa. Vi ville ha nåt enkelt och snabbt, varför inte ärtsoppa. Men när vi hade ätit halva talriken var så titta jag på Martin och undra om han gillade det...rynk på näsan fick jag som svar. Detsamma tyckte jag..synd. Nu kommer vi nog inte äta det mer..iaf inte på länge. Det är synd med tanke på att det tar ca en hlav minut och tillaga, och sån mat gillar jag :)

image370
Svart ocg rött!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja men klart du kan möta upp oss. vi kommer åka hemifrån här vid halv 11 ! För vi får skjuts in till landskrona. Är ni klara innan får du självfallet komma hit här innan :D ! DÅ ses vi på fredag. kram på dig.

2007-12-05 @ 17:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0