Atcho prosit!

Gårdagen blev en riktig lugn kväll. Mette och Lilja kom förbi senare och jag fick bjuda på mina nybakta lussebullar. Vi hyrde film, Nina Frisk. Förmodligen en av de sämsta jag sett på länge. Synd. Jag kände mig laddad för en sån riktig kärlekskomedi, vissa svenska kan ju va bra. Men icke. Sen när vi skulle somna så började det en film precis. Och så var det Häxorna. Den betyder jättemycket för mig. Den lästa min första skolfröken för oss när vi gick i trean lr nåt, sedan fick vi se filmen. Jag minns att den va läskig. Så jag var bara tvungen att titta på den! somnade väl halv tre eller nåt...

Imorse blev jag väckt kl 7. Börja jobba kl 9 :) ingen gladare än jag så klart! Jobbade på montesorri igen! Idag och imorn ska jag va där! Trevligt!

Nu ska vi iväg på vårt vanliga måndagsmys. PB med grannarna!

image369 Dålig dålig dålig

Det kliar så dant i min näsa hela tiden! vill bara nysa, men det blir inte så mycket mer än att det kliar! Jobbigt.


Kommentarer
Postat av: alexandra

tacka mig för jobbet ;) jag ska jobba där på torsdag! sista dagen här i dag ju :( fick v.4 men vafan hjälper det mig nu?! :(

2007-12-03 @ 23:30:42
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: Bengt

Hej Ida!
Är inne på din blogg och läser lite grann. Hoppas att du och din vän har det bra, vilket jag naturligtvis kan utläsa ett ni har det.
Jasså, du har köpt ny soffa (din farmor sa det)den ser ju bra ut på bild, hoppas den är skön att vara i.
Hur är det i Skåne annars, hösten är väl inte så fin att bo där men sommaren kan det nog vara bra, var erbjuden jobb i Mariannelund för många år sedan, det var i november månad, äkte ner och tittade på jobbet men hade redan vid innfarten till denna by bestämt mig för att inte ta det. Dom fick bjuda på middag i Eslöv sedan åkte jag därifrån,såg ut att vara ett tråkigt och disigt ställe just då.
Här i Fristad är det kanon väder idag, har varit på Borås lasarett och tappat lite blod, ska in i morgon igen,har alldeles for höga blodvärden, men annars är det bra.
Nej, nu får det vara bra för denna gång.
Ha det så bra hälsar din gamle farmors bror som är ännu äldre plus gamlingen anita.

2007-12-04 @ 16:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0