solig söndag

Ja idag har det minsann vart sol. Och tack för det! Underbart ju. Åkte hem ifrån Daniel lite för sent, men dte va så skönt att sova..sen åkte jag och mamma och malin ut till Stendörren nästan direkt. Kaffe och macka. Sen låg vi där och mös i några timmar och sedan va vi tvungna att åka hemåt för gästerna skulle komma. Sen kom våran kära farmor och farfar och Kenny. Så nu har vi bara suttit och ätit gott och umgåts i solen. Ni sutter jag här ute med tänt ljus och en filt om mej. Väntar på att Putte ska ringa.
image127
Soooooool! I like!

image128
Stendörren

image129
Jag bor på landet (bara i två veckor till) Dessa är jag omgiven av!!!!

Min snälla lillebror och hans kompis johan tvättade min bil nu ikväll oxå så nu blänker den sååå fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0