Välkommen till min nya blogg!

Ja då va det dax att testa på detta:)

Har vart uppe sedan halv sex imorse och busat med en riktig busunge. Snart bär det iväg uppåt landet hem till familjen. Dax för påskmiddag. Här nere i landet är det riktigt fint väder och jag har hunnit med att gunga en stund här på förmiddagen! ( asså det är hemskt när man känner hur man pressar ner sig i gungar och sedan när man ska resa sig så har man liksom fastnat...)

Nu ska jag packa det sista..tar inte med all packning..hehe..blir ju att jag åker med ner hit igen på måndag kväll!! (lycklig)

Ha ni en riktigt GLAD PÅSK!image2

Ps. fel på min kamera..datumet stämmer inte riktigt jue..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0