solen skiner...Tack!



                    image48

Det har varit en underbar dag idag. Solen har värmt och lyst på oss hela dagen idag. Hade en trevlig eftermiddag och kväll med lite insperation inom makeup. Trevligt med lite snittar och bubbel, ett stort plus var att man fick med sig en present också. Jag hade turen och fick med mig precis det glosset som jag gillade! Tack Jane iredale! Passade på att shoppa lite andra produkter när jag ändå var på Skin Consept.

image49Nu ska jag snart tvätta av mig min Multivitamin power reccovery masque från Dermalogica och lägga mig tillsammans med min söta vän Anna. Kändes inte som någon idé att köra hela vägen hem ikväll så jag sover över här. Mys.


Imorgon blir det pick nick med klassen! Längtar!

Gott natt alla Söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0