Kom och ta mig långt här ifrån...

Idag är en sån dag då jag aldrig borde klivit upp...

Allt är verkliegn upp och ner. Har ingen lust med något alls. Eller det är nog det jag egentligen har. Men jag är hindrad att göra allt som jag verkligen vill för det finns så förbannat många MÅSTEN!!!

Min räddning idag var mitt samtal med min otroligt underbara sötnos. Han räddar mig från att sjunka ner till botten.. Fick mig att komma på andra tankar...tankar som är helt underbara...


                                              image24
                                                                   Va det hit vi ska åka älskling?

Ne nu är det bara en sak som gäller...plugga! jippi!




                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Naaaw sötnos...vi har alla våra svackor....finns här för dig any time pussss**

2007-04-17 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0