Fett

image10    
Började dagen med en god grovmacka med ost och skinka på och till det en kopp kaffe. Öppnade upp balkongdörrarna och lät solen sippra in! Slog på datorn och satta på tv:n. På tv:n var det efter 10. Ibland kan jag tycka att det är riktigt bra det programmet. Idag har det nästan bara pratats om fett. Att vi överkonsumerar fett av alla de olika slag. Det fick mig att fundera... fast jag har nog inte funderar riktigt klart än. Jag är så himla påverkad av allt som sägs och skrivs om övervikt och hur man ska äta rätt osv.

Idag gör min mage ont. Det är bara att ta mer värktabletter så går det kanske över...suck.

Nu ska jag fixa mig och gå ut på en härlig långpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0