E4:an upp till sthlm- verkligheten

Efter ca 6 timmar i en motvillig bilfärd så kom vi fram till skolan. Jag gjorde en ansiktsbehandling på Anna och sen åkte vi hem och åt en riktigt god middag. Imorn är det Ansiktsbehandlingsprov..the BIG day. Kan inte göra annat än att hoppas att det går bra.

Hade en underbart mysig helg och det känns tugnt nu när det är hela 13 dagar kvar tills man får träffa min sötis igen. Men man får se framåt. Det är bara sex veckor kvar i skolan...oj så fort det kommer att gå. 

                                                image43
                                                                    Jag och min goa vän Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0