Drömmande

image8  Sitter här i soffan. Trots att jag inte hade något speciellt att kliva upp för idag så klev jag upp lite över åtta och åt en mysig frukost som älsklingen hade gjort i ordning! Puss på dig Martin;)
Så nu sitter jag här och försöka lägga upp min dag. Ska nog rätt så snart gå en promenad och på vägen kanske hyra med mig nån film. Sedan blir det att läsa projektarbeten till opponentseminariet nästa vecka..

Har hunnit drömma mig bort idag.. Mina klasskompisar där hemma får njuta av härliga kroppsbehandlingar ifrån decleor..så jag missar ju verkligen något härligt.

Jag har en personlig favorit i Decleors hudvårdsserie. Det är fuktmasken image6 HYDRA FLORAL ANTI-POLLUTION MASQUE HYDRATANTE. En riktigt skön crememask som gör huden mjuk och återfuktande.

    En annan favvo är en av deras kroppslotion Système corps.image7


Mycket godbitar finns där ute!


Kommentarer
Postat av: Malin

Enkelt som bara den egentligen :) men det tar ett tag att lära sig.. haha. Saknar dig också vännen! Längtar till sommaren när man får träffa alla. Jag tycker att vi i "gamla" gänget med respektive ska ha en grillfest.. låter väl bra? Puss på dig! Ha en bra dag!

2007-04-12 @ 13:03:27
URL: http://monroesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0