Höstkransen och höstkurering

 
Här är min höstkrans på bildbevis efter en önskan från min farmor=)
Det var så himla mysigt att pyssla där i blomsterbutiken!
 
 
 

Idag är det världens ruskväder här i skånebyn. Blåser och regnar. Så idag blir det inte många uteaktiviteter. Vilket passar bra då jag vaknade med halsont i morse, morr... Första gången på hur många år som helst som jag har ont i halsen. Är sällan även förskyld. Så jag blir nästan som en man nu när jag väl känner mig krasslig..haha. Lite så tyck-synd-om-mig-här-nu.
Men jag har ju möjlighet att kurera mig här hemma. Så det är vad dagen får bestå av. Kurering och vara ute så lite som möjligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0