Det är för oss solen går upp



Jag vill bara vakna upp igen. Från denna mardöm. Vill känna mig lycklig.
Vill känna mig innerligt glad. Vill inte vara vissen längre.




Härom natten drömde jag att jag dog. Jag åkte bil med min vän Jennie. Och hon som körde oss förlorade kontrollen över bilen och körde rätt ut över ett räcke på en bro. Bilen störtade och jag hann tänka "jaha, var det nu jag skulle dö.." Fick den hemskaste ångesten. Vaknade i ett ryck. Min puls var som om jag hade sprungit en mil.



Jag vill inte dö. Jag vill leva. Leva som den Ida jag egentligen är. Jag vill inte leva som denna trasiga Ida som jag är nu. Skör och trasig.
Men jag andas.





Drömtydning:
"Om du drömmer att du dör, så kommer ditt liv att förbättras"










Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-04-07 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0