Mysmorgon!!

Pga eller kanske tackvare Maccis så blir vi väckta med tuppen! Han kommer in i sovrummet hoppar på oss, mest mig. Ställer sig och kraffsar på garderoberna. JAMAR och mjäker. Jag får upp och ger honom mat. Jo men vadhänder. När han ätit färdigt ja då kommer han tillbaka. Hans mål är att vi ska gå upp! Det tillhör väl inte vanligheterna att man är vaken innan 8.00 en ledig lördag, haha.

Men nu när vi ändå var vakna så kunde man ju göra det bästa av det. På med lite Westlife, fram med Iphonen och blogga lite=)Det är mys det!

Nu ska jag snart iväg på en spinningpass! Härlig start på helgen=)










Ha en mysig lördag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Här hos oss vart det en tidig morgon oxå. Har en underbar liten Charlie här som gör att man får gå upp med tuppen:) Ha en underbar dag!! Massa kramar

2010-02-13 @ 10:31:38
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: anna

Härligt att vara vaken tidigt! Då blir dagen extra lång.;) Hoppas ni får en fin dag tillsammans och lycka till på spinningspasset..;)



Kramar

2010-02-13 @ 13:08:45
Postat av: Christin

Va? Bloggade du med iPhonen? Det har inte jag lyckats med. Instruktioner tack :-)

Kram!

2010-02-14 @ 00:34:47
URL: http://barachristin.blogg.se/
Postat av: Ida

2010-02-14 @ 10:52:56
Postat av: Anonym

Flizan , mysigt att ha honom hos er! Då gårman gladeligen upp:)



christne, jag bloggade mest runt på andras bloggar, mitt egna inlägg skrev jag i datan. Men det ska gå och blogga ifrån luren! Har dock inte testat det än...



2010-02-14 @ 10:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0