Idag är ingen vanlig dag...

För det första så är det PATRICIAS födelsedag! Tänk er för 26 år sedan föddes denna underbara människa som blev en av mina allra bästa vänner. En vän som jag aldrig skulle klara mig utan! Idag hurrar vi för henne!! (Jag firar henne på lördag när vi ska ses!)


Jag och min bästis hemms hos Åsa&Mattias för ett tag sedan=)


I Helgen var det Goasaras tur att firas!!
Åh my god! Sååå god mat det var! Hon är en riktigt mästerkock. Det blev en riktig mysig tillställning, det var regn och kallt men det var inget vi led av, vi satt i ett tort och ett varmt tält så det var hur bra som helst!



  
Mina fina vänner det där






Idag finns mina tankar ingen annan stans än hos Jennie.
Bara hos dig vännen. Och din familj. Vila i frid Berit.. <3



Kommentarer
Postat av: Iza

Tack min vän!!! Vi hörs i dagarna. Ska bli såå kul att träffa er:)

2009-06-17 @ 08:59:16
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0