Böter



Sådär ja. Nu har man fått en fin extra räkning denna månad. Blir så arg. Vi har alltid kunnat parkera här utanför oss. Vet inte riktigt var annars vi ska parkera. Men när Netto kom upp så sattes det även upp en skyllt om max 2 timmars parkering. Så i tisdags tyckte väl inte systembolaget om att vi stod där och gick över till polisen som tog tag i detta. Så nu får vi vara försiktiga. Tänk att såna här fasoner ska behövas i lilla Svalöv. Trist.

Igår var det min favvo TV-kväll.

Äntligen hemma
DHW
Christin
Brothers&Sisters

Jag somnade efter sista reklamen på äntligen hemma. Och sen sov jag. Martin väckte mig när det var dags att gå in i sängen. Sen sov jag. Så nu har jag fått en massa sömn iaf! Hehe. Blir till att kolla på repriserna sen.


Ikväll ska vi ha Restylanekväll. Spännande!




Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det kul...not! Vi fick oxå en denna månad. G stannade utanför porten för att lasta ur sommardäcken efter däckbytet. Han var nere i källaren exakt 2½minut och fick en bot på 700 spänn!!! Det roliga är att ska man överklaga en parkeringsbot så måste man beställa en mall för 95 kr!! Helt sanslöst!

Kram kram

2008-11-27 @ 19:56:51
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0