Vila

 
 
Hej från sjukstugan.
 
En åderbråcksoperation senare och en liten sjuk kille här hemma så förstår ni att det inte finns mycket roligt att tala om här. 
 
Vackert väder. Jo, men vi har hållt oss inne såklart. 40 grader i temp på liten har gjort att soffan under filten har varit det bästa alternativet. Och ibland så har filten sparkats av, för med feber kommer även febersvettningarna..uj, så svettig man kan bli på kort tid! Och tre dagar senare klättrar mamman på väggarna. Trots att jag ändå inte är så vidare rörlig ännu. Ett tripp på apoteket och affären i morse gjorde så att benet svullnade upp lite och det kändes som jag fick 10 extra kilon i benet direkt...
 
Men jag ville ändå titta in och önska er en trevlig valborgsmässoafton!
 
Vi fick ställa in våra planer och om jag kan gissa så fortsätter vårt maraton i soffan. Under filten.
 
Kram och hej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Veris

Hoppas ni snart mår bra igen! Kram till er <3

2014-05-01 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0