När man sagt hej då till ett kapitel...

 
 
 
 
 
 
I söndags sa jag hejdå till The Lodge. Jag jobbade min sista dag där. Å Jag har älskat varje sekund. Det är ett fantastiskt ställe. Tyvärr, ligger det för långt bort. Det tar ca 50 minuter att köra. Och visst, det i sig är kanske inte så längt. Men jag jobbar 5 timmar per pass och är borta  nästan 8. Nej, tyvärr kostar det mer än det smakar. 
 
Så nu hoppar jag vidare på livets våg och testar nya utmaningar.
 
Mitt nya jobb sätter igång i nästa vecka då jag ska gå en introduktionsvecka. Mormor Maggan kommer vara här och ha egentid med Ludde då.
 
Det nya jobbet är en personlig assistenttjänst! Jag har arbetat som personlig assistent tidigare och det var ett mycket givande arbete som gav mig otroligt mycket. Jag vet, att denna tjänst kommer förändra mitt liv. Det har den delvis redan gjort. Jag är jätte tacksam att få möjligheten att jobba hos denna person och jag har en sån himla go magkänsla. En sån där lite pirrig men lugn känlsa ni vet. 
 
Nu är det dags för kaffe och bok, då lilleman sover som en stock efter ett besök på ögonmottagningen idag. Han var varken skelögd eller närsynt! Så nu släpper vi det! Tack och bock!
 
 
Kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det nya jobbet kommer vara fantastiskt för dig! Hoppas dock att du kommer in och gästspelar på The Lodge någon gång så vi hinner ses lite mer :)
Lycka till på det nya jobbet!
Kram

2013-10-09 @ 09:56:45
URL: http://www.elinglansk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0