Bus

 
 
 
 
 
 
 
 
Idag myser vi hemma!
Denna vecka är en sån där vecka som jag jobbar mycket och känner att min lediga tid bara vill vara med min lilla plutt. Även om jag vet att Ludvig och Martins myser och har det bra här hemma medan jag är på jobbet så kan jag ju längta ihjäl mig efter Ludvig. Så vi passar på att leka, mysa och busa här hemma. Sen är det en del fix som måste göras också inför nästa veckas gäster! Familjen Lindqvist kommer nämligen ner för att fira att en viss liten pojke blir 1 år om två veckor!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iza

Busfröt! Jättevackra bilder på skrutten :-)

2013-11-23 @ 10:17:58
URL: http://cleanbyisa.blogg.se
Postat av: siv

Underbara unge. Gammelfarmor

2013-11-23 @ 11:08:09
Postat av: siv

Ikväll har vi suttit hemma hos mamma och tittat på kort. Vilken likhet med Nicklas när han var liten!!!!

2013-11-23 @ 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0