Mammutar!

 
Idag har jag en underbar känsla i min kropp!
 
 
Idag får jag lov att FIRA min egen morsdag!
 
 
Fick blommor och en fin sten av min fina son idag (bra jobbat där pappi Martin)! Tack för att jag får vara er mamma underbara Luddeliten och Molly!
 
 
 
 
Skickar här igenom den största kramen man kan få av mig till alla andra underbara mammor där ute!
Först och främst till min egen mamma! Och min bästaste farmor! Till Svärmor och mina söta svägerskor! Till mina fina vänner som fått lyckan att bli mammor!
 
Men...
Jag vill även ge alla blivande mammor en stoooor kram. Gravida eller inte. Önskan om att bli och vara en mamma är stor hos många. Och jag vet känslan. Så även ni ska firas idag tycker jag! 
 
 
Sedan vill jag skänka en varm tanke till alla er där ute som inte har era mammor hos er. Ni som får gå till en gravsten och lämna era morsdag blommor. Eller ni som får tända ett ljus där hemma och ge er mamma en tanke.. Stor skram till er!
 
 
Världens bästa, snällaste och omtänksammaste mamma!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: siv

Tack lilla gumman att jag finns i Dina tankar en sån
här dag.Det värmer skall Du veta.Tur att jag fick så fina barnbarn
Många kramar.

.

2013-05-26 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0