Det är dem här stunderna som räknas

 
 
 
 
 
Såna här stunder. Solig vårdag. Glada som risgryn och en liten koja. 
 
 
Idag fångade jag stunden. Och jag kommer för alltid bära med mig detta minne. När vi inte hade någon tid att passa. När allt bara handlade om bus, pussar och skratt. När vi två nyblivna mammor som funnit varandra i en livlång vänskap tillsammans med våra barn bara är. Vi är för dem som vi inte varit för någon annan människa innan. Vi älskar dem så högt.
 
Idag var en sådan stund som jag kommer bära
med mig hela livet och jag kommer minnas den som en av dem bästa stunderna i livet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: siv

Tuffa Viktor med uppkavlade ärmar och hans bästis.
Vad de är gulliga!!! Kramar

2013-05-15 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0