Mys

 
Idag knakar det i huset här hemma. Det verkar som om blåsten har tagit ett järngrepp om Sverige. Och snart kommer snön...
 
Jag har inget dåligt samvete av att ligga på soffan idag med en tjock stickad tröja. Dricka nån kopp för mycket kaffe och surfa runt på inredningsbloggar och inspireras. Lilleman ligger gott i vagnen efter promenaden. Sådana här dagar kan vara den bästa ibland. När håret får stå på ända hela dagen. Man skruttar runt här hemma i lugnan ro. Kollar knappt på klockan utan bara tar dagen med ro. 
Jag kan laga mat i lugn och ro inför kvällen för det är liksom inget annat som står på schemat. 
 
Imorgon skulle det visst komma en himlans massa snö oxå. Då blir det ju ännu mer befogat att bara vara inne och mysa. Mysa. Om jag skulle gå på en arbetsintervju någon gång och dem skulle fråga mig om mina bästa egenskaper. Då skulle jag säga att jag är världsbäst på att mysa. Jag är verkligen grym på det! Haha.
 
 
 
Kram på er i blåsten!
 
 

Kommentarer
Postat av: mona-lisa

Helt underbar bild på er ;) härligt att följa din blogg och se allt som händer och få ta del av ditt fina liv som du har med de dina....kram Mona-Lisa

2013-03-19 @ 22:39:04
Postat av: Ida

Åh vad gullig du är Mona-lisa!

2013-03-20 @ 22:53:18
Postat av: siv

Samma hårfärg som Din gamla farmor hade på 60-talet!!!

2013-03-25 @ 08:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0