Måndag

 
Solig måndagmorgon!
Men enligt dem som varit ute idag så ska det vara förjordat kallt. Men det stoppar inte mig och mina primmiskompisar att ge oss ut på den dagliga rundan!
 
 
 
Annars så flyter livet på här hemma. Veckorna har aldrig försvunit så fort förbi. Jag och Ludvig har våra rutiner och har verkligen lärt känna varandra. I förra veckan var han mest gnällig hela tiden. Skrek på ett sett som jag aldrig hört honom skrika innan. Så visst går det i perioder. Men allt som oftast är han världens snällaste lilla kille och brukar allt som oftast vara nöjd.
 
 
Allt som oftast kan jag bli helt tårögd och hela kroppen blir spängfylld med känslor över denna lilla skruttunge! Det sköljder då och då över en stor våg och jag kan inte sluta gråta av lyckan att få ha honom hos mig. Han är så fin och det är en glädje att få vara hans mamma och få följa honom varje dag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0