Semester i bilder del 2

Midsommarafton fortsätte ute på landet hos Patricia och hennes släkts sommarställe! Berget. Därifrån har även jag barndomsminnen. Bl.a så red vi på Åsnan Arne som var besatt av bilavgaser och allt som oftast sprang efter bilarna som körde på grusvägen där ute för att sniffa dem i baken!
 
Min midsommaroutfit är exakt densamma som förra året. Varför bryta ett bra koncept liksom!?
 
 
 
 
 
Systra mi!
 
Vacker som en dag!
Tänk att ödet gav mig dem bästa och vackraste
vännerna man kan tänka sig! Jag är så lyckligt lottad!
 
 
 
Det är inga konstigheter alls...
 
Jennie menar på att det sitsa som lämnar en är hoppet! Hon plockade sina blommor och la under huvudkudden, underar vem hon drömde om!?
 
 
Det var den midsommarafton. Alldeles perfekt blev den. Jag kunde inte önskat om en bättre dag och kväll. Tack alla inblandade!
 
Vi gick såklart på våra vanliga prommisar, jag och Mette. 
 
 
..och barnen gungade glatt!
 
 
Ludvig skrattar åt sin pappa så han blir helt röd i ansiktet!
Semester...
Malins hundar badade...
 
...och vi med!!
 
 
 
 
En av dagarna besökte vi såklart Trosa. Vi fikade och strosade precis som man sig bör, när man är här på visit. Saknar Trosa. Jag bodde här som liten innan vi flyttade till Vagnhärad. Sedan återvände jag dit när jag var 19 år och flyttade hemifrån. Det var egentligen inte många år som jag bodde där. Skulle jag någon gång i livet vilja flytta tillbaka uppåt igen, så skulle det bli Trosa. 
 
 
 
 
 
 
Bästa tjejerna!
 
 
 
Farmor och farfar bjöd på god lunch och jordgubbstårta när vi var där!!
 
 

På vägen hemåt så stannade vi till i Nyköping och jag gick in till pappas grav en liten tund. Satt där och kände hur MYCKET jag saknar honom. Han borde vara med oss. Önskar han fick uppleva vår lilla kille. Det är stor tröst att han får ha Molly hos sig. Båda två har en stor plats i mina hjärtan.
 
 
Det var dem bilderna!
 
Hoppas ni har en fin torsdag! Själv ska jag snart iväg och rida lite! Det var år och dagar sedan. Men nu är det dags! hoppla!
 
 

Kommentarer
Postat av: siv

Underbart att ha Er hemma.Kramar

2013-06-29 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0