The Lodge

 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder på mitt nya jobb!
 
Det är så fantastiskt vackert där uppe på The Lodge. Det ligger en bit utanför Lund vid Dalby. Omgivningarna är så man tappar andan en aning. Det är såna otroliga vyer och dem öppna landskapen sträcker sig millångt. 
 
The Lodge är ett hotell som mestadels försörjer sig på konferanser. Men så här sommartid är det minst lika mycket privata gäster som kommer för att få uppleva detta lilla smultronställe.
Spa avdelningen är egentligen inte så stor. Vi har tre pooler, en jättebastu och två behandlingsrum. Jag arbetar mestadels som hudterapeut men någon gång i bland även som värdinna på Spaet. 
 
Jag kommer att jobba lite i sommar när dem andra tjejerna har semster sedan är det helger framåt hösten som gäller. 
 
Jag är så glad över att jag fick möjligheten att jobba här. Många faktorer gjorde att jag sökte det. Men dem främsta är att jag vill spara mina dagar hemma med Ludvig, jag vill för en stund "bara" vara Ida, jag vill att Martin och Ludvig får egentid, jag har varit hemma så mycket dem senaste åren pga av sjukskrivningarna så detta är ett måste för mig så jag inte blir galen på att tvätta, diska och städa...haha. osv osv. Ni förstår.
 
 
Det känns som att det är lördag hela veckan. Men idag är det onsdag och vi ska iväg till
vänner för lite grill och mys! 
 
 
Hej hopp!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh dit har jag så ofta tänkt att jag vill åka!!
Såklart att man måste få vara annat än bara mamma
ibland, det behöver iallafall jag. Du kanske skulle
Kunna ha lite underhållning på the lodge ibland
Också, du sjuuuunger ju såååå braaaa!
Gästartist? Kram

2013-07-04 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0