Det kan nästan inte bli bättre än så här

 
 
 
 
 
Sådana här dagar som vi har haft i helgen toppar dagarna på dem bästa genom året. 
 
 
Som jag har längtat, fantiserat och drömt om dessa dagar och stunder. Jag känner mig så berikad att få uppleva denna underbara sommar med Ludvig, med familjen och med vännerna. 
 
 
 
Just nu är jag mitt uppe i min jobbperiod denna sommar. Jag jobbar i två veckor till. Och jag har det så mysigt på mitt nya jobb. Det är verkligen helt perfekt för mig som behöver lite sådär lagom stimulans. Lagom att göra. Och mysiga kollegor! Visst så är det kämpigt vissa stunder under dagen då jag längtar ihjäl mig efter min lille pojk, men jag vet att han har det toppenmysigt med mormor här hemma så jag slappnar snabbt av. På helgerna är jag ledig och då får även jag njuta av stranden och ledigheten.
 
Om bara några veckor så ska jag och Martin få vara lediga tillsammans igen och då blir det hela fyra veckor som ska tillbringas tillsammans. Och ni som känner mig vet ju att när sommaren börjar gå mot sitt slut och luften blir lite högre. När det fortafarnde är varmt men på ett behagligt sätt. När man inte har samma krav på att fånga dagens alla soltimmar. När kvällarna är lite svalare och man får ta en extra tröja på sig och kanske även en filt. När allt liksom lugnar ner sig en aning. När semesterstressen är bortblåst. Ja, det är ju då jag mår som allra allra bäst. Så lika mycket som många nadra längtar efter den underbara sommaren, så längtar jag efter sensommaren och ännu mer till hösten!
 
 
Ha en underbar dag ni alla där ute!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: siv

Vad mysigt Ni har önskar jag vore med.Kram

2013-07-23 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0