Tiden flyger iväg

 
Tänk så fort dagarna kan gå helt plötsligt. Från att ha segat sig fram där vissa stunder har kännts som en evighet när det bara gått en liten bråkdels stund till att tiden flyger iväg. Ludvig är redan en hel månad plus två dagar. Han är med mer i blicken. Sprallar mer med kroppen. Säger till på ett mer konkret sätt när det är något han inte gillar. 
Idag när vi vägde honom hamnade vågen på 4112 g.
 
 
Jag försöker verkligen att stanna upp en stund varje dag och bara titta på honom. Stanna upp och förstå vilket himlans tur jag och Martin har som fick denna söta lilla pojke i våra liv.
Jag vet att jag tjatar. Men jag kan inte säga det nog så många gånger. Jag är så jäkla (rentutsagt) tacksam över att Ludvig fick komma till oss. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Sååå söt han är
Kram

2013-01-03 @ 15:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0