Skönaste dagen på veckan

 
 
Söndagar är den bästa dagen på hela veckan tycker jag. Oftast är dem skruttdagar. Eller fixardagar. Eller fikadagar. Många gånger så är det den lugnaste dagen på veckan. Den dagen man bara "är". Nu är vi ju fortfarande nybörjare på det här med att vara en familj på det sätt att vi är fler än bara jag och Martin. Betydelsen att faktiskt umgås och ha kvalitetstid tror jag kommer bli mer och mer viktigt. Martin vill såklart ha så mycket tid som möjligt med Ludvig, eftersom han missar mycket i veckorna. Och då kan jag hitta på sånt som jag annars sätter åt sidan i veckorna då hellre är honom. Balans.
 
 
 
Nu är Martin, Ludvig och Puzzel ute på långprommis. Då passar jag på att sitta här vid datorn med en go kopp kaffe och en chokladbit! Sen är det strykning som står på schemat. Kanske inte lika kul, men helt ok om man frågar mig. Knäpp som jag är så älskar jag ju att stryka. Så nu har jag riktigt samlat på mig en massa rentvätt så jag har att göra ett bra dag sen=)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0