Saknar

 
 
Ja som ni vet har ju denna lilla skrutt förtrollat mig helt. 
Jag saknar honom för tusan när han sover. Vill att han ska vara vaken och sitta hos mig mest hela tiden. Hur länge håller det i sig måntro?
Jag tycker dem flesta föräldrar uttrycker sig att det är "skönt" när dem sover så man får gjort lite. Och visst det är klart att så är det. Men städning, disk och matlagning är ju inget viktigt jämfört med Ludvig
Jag kan verkligen ägna timmar åt att bara ligga och mysa med honom. Titta på honom. Pussa honom i hela ansiktet så han nästan blir arg, haha. Snacka om livsviktiga saker som "ska du ge mamsen ett leende idag" osv.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ida och Martin!
Så underbart söt han är, er lille Ludvig
Kram

2013-01-22 @ 15:59:11
Postat av: siv

Är man för partisk när man säger att Ludvig är Världens gulligaste? Kramar till Er alla tre+tre till.

2013-01-22 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0