Allvarlig kille

 
 
 
Här hemma har vi en riktigt svårflörtad kille! Han är ju inte så gammal, men än så länge har det inte funnit tillstymelse till att få fram ett leende. Tur ingen hör hur jag håller på att sjunger och har mig här hemma om dagarna. Haha, skrattar åt mig själv. Ludvig kollar med blicken "vad-håller-du-på-med-tok-mamma". Jag verkar inte alls rolig! Tur att jag skrattar själv så någon har roligt iaf!
 
 

Idag är det yttligare en grå novemberdag i januari. Riktigt disigt är det här Skåneland. Men det är inte alls kallt. Och det blåser knappt en vindpust. Så det fungerar ändå på något vis. Vi ska snart bege oss ut på vår dagliga långpromenad. Börjar bli en riktigt skön punkt på dagsagendan här hemma. Klart att jag är helt slut efter en runda, men det är lika skönt när man kommer in. 
Det är så otroligt skönt att kunna röra på sig normalt igen, efter månader av isolering.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0